Vrei să instalezi turnicheți de acces în firmă? Iată 3 aspecte după care să îi alegi

Numărul firmelor românești care folosesc sisteme automate de control al accesului în clădiri a crescut semnificativ, deoarece sunt ușor de folosit și sigure. Deși majoritatea acestor companii sunt mari și foarte mari, nu înseamnă că această soluție nu este potrivită și pentru afacerile mai mici care vor să își modernizeze operațiunile.

Sistemele cu turnicheți au destul de multe avantaje, nu doar pentru societatea care le alege și angajații săi, dar și pentru clienți al căror confort va fi semnificativ îmbunătățit în interacțiunea cu firma în cauză. Dar cu destul de multe variante disponibile pe piață, să o alegi pe cea potrivită poate fi dificil. De aceea, în rândurile de mai jos, poți descoperi care sunt aspectele de care poți ține cont în montajul acestei metode de control al accesului în companie.

Criterii de alegere a turnicheților de acces în companie

1. Numărul de angajați

Unul dintre motivele pentru care multe firme au ales sistemele de acces pe bază de turnicheți este eliminarea aglomerării la intrarea sau ieșirea angajaților la intrarea și ieșirea de la program. Acestea au simplificat și redus timpul pe care personalul îl petrecea așteptând să intre sau iasă printr-o simplă cartelă, dar si printr-un număr suficient de turnuri care permiteau mai multor persoane să treacă prin ele. Așadar, acesta este unul dintre cele mai importante criterii după care te poți baza când alegi o astfel de soluție.

2. Spațiul disponibil pentru instalarea turnicheților

Un alt aspect important în alegerea sistemului de acces este spațiul disponibil pentru a putea monta numărul optim de turnicheți. În acest scop, există mai multe modele, unele compacte, care pot fi așezate chiar și în locuri înguste și care se potrivesc firmelor care operează în clădiri mici.

Dacă te interesează un astfel de sistem, poți verifica variantele de turnicheți de acces de pe Cameromania.com, unul dintre distribuitorii recunoscuți în întreaga țară pentru sistemele automatizate montate în acest scop. De acolo, poți alege soluția optimă pentru afacerea ta.

3. Simplitatea în utilizare din punct de vedere software

Sistemele electronice de acces se bazează pe softuri proprii, astfel că vei avea nevoie de cel puțin o persoană care să poată controla că turnicheții funcționează optim sau care să se ocupe atunci când apar incidente care pot fi rezolvate fără intervenție specializată. În acest scop, cei mecanici sunt cei mai simplu de utilizat.

Cu toate acestea, turnicheții sunt și o modalitate de a renunța la pontajul clasic, deoarece printr-o simplă trecere a cardului de acces se poate ține evidența angajaților cu ajutorul softului dedicat. În acest scop, soluțiile de tip speed gates pot fi foarte potrivite.

Turnicheții sunt o variantă eficientă, rapidă, modernă și chiar elegantă de acces în orice firmă. Dacă te-ai hotărât să folosești un astfel de sistem pentru compania ta, acum poți alege dintr-o gamă variată de produse care se pliază pe nevoile tale după oricare dintre criteriile de mai sus.

Sursa foto: cameromania.com 

Previous post Grătarele de top de la Weber cuceresc admirația pasionaților de gătit în aer liber
Next post Beneficiile ochelarilor de protectie pentru calculator si ochelarilor de gaming